ส้มซ่าๆๆ

วันอาทิตย์ที่ 23 มกราคม พ.ศ. 2554

แปลภาษา

   The  trouble with the  information acquisition view is that  it conflicts with much of the research evidence concerning how people  learn. This book is based on the idea that the instructional professional's job is not only to present  information, but also to present it in a way that is consistent with how people learn. Thus,we adopt the cognitive theory of multimedia learning, in which learning depends both on the information that is presented and on the cognitive processes used by the learner during learning.
      Multimedia  lessons that present words as on-screen text can conflict with the way human mind works. According to the cognitive of learning-which we use the basis for our recommendations-people have separate information processing channels for visual/pictorial processing and for auditory/verbal processing. When learners are given concurrent graphics and on-screen text, both must be initially processed in the visual/pictorial channel. The capacity of each channel is limited, so the graphics and

ปัญหาเกี่ยวกับมุมมองการซื้อข้อมูลที่ขัดแย้งกับหลักฐานมากของการวิจัยเกี่ยวกับวิธีการที่บุคคลเรียนรู้ หนังสือเล่มนี้จะขึ้นอยู่กับความคิดที่ว่างานระดับมืออาชีพการเรียนการสอนคือไม่เพียง แต่จะนำเสนอข้อมูล แต่ยังจะนำเสนอในทางที่สอดคล้องกับวิธีการที่บุคคลเรียนรู้ ดังนั้นเราจึงนำทฤษฎีการเรียนรู้ทางปัญญาของมัลติมีเดียซึ่งขึ้นอยู่กับการเรียนรู้ทั้งในข้อมูลที่นำเสนอและความรู้ความเข้าใจในกระบวนการที่ใช้โดยผู้เรียนในระหว่างการเรียนรู้
       บทเรียนมัลติมีเดียที่นำเสนอคำเป็นข้อความบนหน้าจอความขัดแย้งได้ด้วยวิธีการทำงานของจิตใจมนุษย์ ตามความคิดของการเรียนรู้ซึ่งเราจะใช้เกณฑ์ในการแนะนำคนของเรามีช่องทางที่แยกต่างหากสำหรับการประมวลผลข้อมูลการประมวลผลภาพภาพ / และสำหรับการดำเนินการเกี่ยวกับการฟัง / การพูด เมื่อผู้เรียนจะได้รับพร้อมกันกราฟิกและข้อความบนหน้าจอทั้งสองจะต้องถูกดำเนินการครั้งแรกในภาพช่องสัญญาณภาพ / กำลังการผลิตของแต่ละช่องมี จำกัด ดังนั้นกราฟิกและ

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น